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테슬라 fsd v9.0 호재에 따른 주가 전망, 어제 4.38% 급등

 

카카오뱅크 상장일 환불일 주관사 거품 논란

5조원도 비싸다와 40조는 돼야한다는 주장이 팽팽하게 맞선다. 도대체 누구의 말이 옳은지 쉽사리 판단이 서질 않는다. 귀여운 캐릭터카드를 만드는 회사를 은행으로 봐야하는지 혁신적인 핀테

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FSD 비전이 방향 지시등, 위험요인, 구급차 및 경찰차 등, 손동작 등을 포착할 것입니다.

 

FSD는 베타수준이 아닌 더 나아가야 하며 

자율주행에 필요 요소들이 추가될 예정입니다.

스크린 렌더링은 빨라질 것, 주행을 판단하고 실행을 처리하는데 더 수월해질것입니다.

어제 주가는 4.38% 급등,

FSD에 대한 긍정적 시각입니다.

 

 


2. 중국에서의 모델Y 스탠다드 레인지 주문이 폭발적이라고 합니다.

스탠다드 레인지 버전에는 LFP 배터리가 장착되면서 차량 가격이 대폭 낮아졌습니다.
롱레인지는 약 5만 3,725달러, 스탠다드 레인지는 4만 2,600 달러로 입니다.

주행거리는 약 69km 차이가 납니다.

 

 

Tesla Model Y has received massive new orders in China following the introduction of the cheaper Standard Range version. The use of lithium iron phosphate batteries allowed Tesla to significantly reduce the price of the vehicle.

Model Y Long Range is sold in China for RMB 347,900 (about $53,725). However, the Standard Range uses lithium iron phosphate batteries, which reduces the range by just 69 kilometers (43 miles), but costs RMB 276,000 (about $42,600), down RMB 71,900 (about $11,125).

<tesmanian.com>

3. 이스라엘에서 가장 인기 있는 가족용 자동차는 스코다 옥타비아(Skoda Octavia)인데, 현지 연구진에 의하면, 모델3 구입이 더 늘어날 전망이라고 합니다.

연간 10,500 마일 운전시 5년 이내에 모델3의 수익성이 더 높다(경제적이다)고 합니다.

 

Electric vehicles are becoming more affordable and now bring significant savings to their owners, compared to gasoline cars. Despite their higher cost, savings in charging and maintenance costs ultimately translate into lower overall vehicle ownership costs. A higher priced Tesla Model 3 is a better buy in Israel than Skoda Octavia, local researchers concluded.

Israeli publication The Marker published research data that showed that over time, buying and owning a Tesla Model 3 becomes more affordable than buying and owning one of the most popular family cars in the country, the Skoda Octavia. The starting price for Model 3 is about NIS 170,000, while the Octavia is about NIS 135,000. However, if the owner drives 10,500 miles a year, which is the average mileage in Israel, then within five years Model 3 becomes more profitable to own.


사이버트럭에 사용될 카메라 모듈을 삼성에서 공급할 예정이라고 합니다.

거래 규모는 4억 달러(4,581 억원)입니다.

 

 

 

버진갤럭틱 홀딩스 시범시행 라이브 유튜브 링크

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The Tesla Cybertruck is reportedly going to be utilizing Samsung Electro-Mechanics camera modules, according to new reports. The potential deal between Tesla and Samsung is worth over $400 million.

According to reports from news outlets in South Korea, including , Tesla and Samsung have reached a deal to have camera supply modules that will be outfitted on the new Tesla Cybertruck, which will begin production in late 2021. The deal is worth $435.7 million, according to KED. The cameras will take the place of rearview and side mirrors, two things that have been absent on prototype versions of the Cybertruck in the few public appearances that the vehicle has made since its November 2019 unveiling.

 


프리몬트 공장의 GA 4.5를 영구화 하려는 프로젝트가 진행중입니다.

GA 4.5는 2020년 2월에 세워져 모델Y를 생산했었습니다.

Tesla’s project to make General Assembly line 4.5 (GA 4.5) permanent at the Fremont Factory in Northern California is now underway.

In February, Teslarati reported that . The project would expand the Fremont Factory by 64,000 square feet.

GA 4.5 is a tent or spring structure located just outside the Fremont Factory’s main facility. According to City of Fremont filings, it has been the location of Model Y production since February 2020, when the tent was initially erected. The structure was not supposed to be permanent, but Tesla has made it abundantly clear that this will be a long-standing part of the Fremont production efforts for the company. The February filings indicated that Tesla would attempt to add underground utilities like plumbing and electrical work, meaning the spring structure was undergoing foundational work. Effectively, the tent is going nowhere, and it will be the site of Tesla’s growing manufacturing efforts for years to come.

 

 

 

테슬라 fsd 베타 9 출시 운전 영상

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